Strečink

vše o budování svalové hmoty a síly...

Moderátoři: pascal, keba

stanley
Supporter
Příspěvky: 3772
Registrován: 22. led 2007 12:37

Příspěvekod stanley » 4. kvě 2009 16:45

a co tym akoze chces dosiahnut?
All of the technical perfection in the world means nothing if someone lacks the volition to break a maximal weight off the floor and force it to lockout.

Uživatelský avatar
kesarak
Příspěvky: 5
Registrován: 30. bře 2009 15:37

Příspěvekod kesarak » 5. kvě 2009 8:58

Zjednodušení a zrychlení tréninku :) ... Mám doma DIY posilovnu a dále hledám úsporné alternativy :wink:

stanley
Supporter
Příspěvky: 3772
Registrován: 22. led 2007 12:37

Příspěvekod stanley » 5. kvě 2009 20:02

svalove stimulatori strecing nenahradia v ziadnom ohlade
All of the technical perfection in the world means nothing if someone lacks the volition to break a maximal weight off the floor and force it to lockout.

Uživatelský avatar
domino93
Příspěvky: 1479
Registrován: 4. čer 2009 13:47
Bydliště: Slovakia

Příspěvekod domino93 » 6. čer 2009 18:26

ja v posilpovani som zaciatocnik ale tak strecink na zhariatie by satcilo si dat par kol okolo posilovne poriadne vsecko natiahnut a je to oukej teda spon to je moj postup

Uživatelský avatar
domino93
Příspěvky: 1479
Registrován: 4. čer 2009 13:47
Bydliště: Slovakia

zranenia

Příspěvekod domino93 » 6. čer 2009 18:29

a ktim zraneniam najlpesie sa mi osvecila tepla voda a "diclobene" gel nevem ci to nekto pozna ale je to na svalove zranenia

Uživatelský avatar
etom
Příspěvky: 2393
Registrován: 10. črc 2009 18:08
Bydliště: Praha

Příspěvekod etom » 30. říj 2009 23:20

Ahoj, já to mám se strečinkem takto: Rychlá chůze do posky cca 3 minuty, poté následuje krátký strečink, který provádím švihově a po tréninku dávám strečink tahem.

Uživatelský avatar
triskaac
Příspěvky: 17
Registrován: 7. led 2010 16:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod triskaac » 8. led 2010 21:30

mne osobne sa najlepšie osvedčilo švihadlo.... takich 100-150 skokov dokáže pekne rozprúďiť krv a zahriať :) nasledne nato krátky strečing celého tela keďže dávam fullbody a ide sa na vec :)
life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get!!!!

...forrest gump...

Uživatelský avatar
Trian
Supporter
Příspěvky: 408
Registrován: 22. kvě 2008 14:12

Příspěvekod Trian » 9. led 2010 15:09

pwlrtom píše:Ahoj, já to mám se strečinkem takto: Rychlá chůze do posky cca 3 minuty, poté následuje krátký strečink, který provádím švihově a po tréninku dávám strečink tahem.


Toto práve nie je najšťastnejšia kombinácia. Keď chceš zlepšiť svoju flefibilitu, tak by som na tvojom mieste zaradil dynamický strečing v rámci zahriatia sa pred tréningom. Pokiaľ máš vyrovnanú tréningovú jednotku - pomer tlaky a ťahy (agonisti, antagonisti) a vykonávaš cviky riadne, teda v plnom rozsahu pohybu, tak ku žiadnemu skracovaniu nedochádza. Preto na záver tréningu netreba žiaden strečing.
Veľa chalanov, ktorý cvičia robia len čiastočné opakovania (nie celý rozsah pohybu), majú mizerne vyvážený tréning... Preto u nich dochádza k skracovaniu šliach a potrebujú aj strečing, ktorý im musí tieto dislabancie vyrovnať.

Tu som o tom napísal krátky report z jednej knihy:
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php? ... highlight=

Je tam aj reakcia na statický strečing.
"Box je jako Jazz,čím méně lidí ho uznává tím je lepší" G.Foreman

Uživatelský avatar
AdyS
Příspěvky: 25
Registrován: 10. lis 2009 20:31
Bydliště: Brno

Příspěvekod AdyS » 24. led 2010 12:18

Ahojte mám dotaz. Od narození mám zkrácené šlachy na nohách a v mém sportu to celkem vadí, proto jsem se rozhodl protahovat se Suzukiho strečinkem. Ale nevím jestli mám před nebo po posilování? Je to celkem obsáhlý strečink na všechny části těla...
...Fighters never quit, quitters never fight...

stanley
Supporter
Příspěvky: 3772
Registrován: 22. led 2007 12:37

Příspěvekod stanley » 24. led 2010 12:26

jednoznacne po posilovacom treninku ...
All of the technical perfection in the world means nothing if someone lacks the volition to break a maximal weight off the floor and force it to lockout.

Uživatelský avatar
AdyS
Příspěvky: 25
Registrován: 10. lis 2009 20:31
Bydliště: Brno

Příspěvekod AdyS » 24. led 2010 12:36

Čili stačí se před posilováním zahřát, odedřít si trénink a pak se kvalitně protáhnout ok?
...Fighters never quit, quitters never fight...

stanley
Supporter
Příspěvky: 3772
Registrován: 22. led 2007 12:37

Příspěvekod stanley » 24. led 2010 12:49

ano
All of the technical perfection in the world means nothing if someone lacks the volition to break a maximal weight off the floor and force it to lockout.

Uživatelský avatar
Trian
Supporter
Příspěvky: 408
Registrován: 22. kvě 2008 14:12

Příspěvekod Trian » 24. led 2010 14:12

Ked sa ti zda, ze mas skratene slachy, tak by som na tvojom mieste zaradil strecing ako zvlast treningovu jednotku a obetoval tom 15 min. rano a vecer kazdy den. Len tak podla mna dosiahnes rychle a kvalitne vysledky.
Suzukiho strecing je len zoznam cvikov, neni to system. Hlavne pri natahovani hmitaj a obmienaj strecingove cviky.
"Box je jako Jazz,čím méně lidí ho uznává tím je lepší" G.Foreman

Uživatelský avatar
AdyS
Příspěvky: 25
Registrován: 10. lis 2009 20:31
Bydliště: Brno

Příspěvekod AdyS » 24. led 2010 15:12

Mě se to nezdá, já to vím, nohou dám slabej roundkick nic víc. A díky moc za radu :wink: s tím protahováním každej den hned začnu snad uvidím brzo výsledky :twisted: (a kopnu sparringa do hlavičky) :twisted:
...Fighters never quit, quitters never fight...

century
Příspěvky: 134
Registrován: 14. led 2010 18:35
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod century » 19. úno 2010 18:36

Jak pokračuješ se suzukiho strečinkem?


Zpět na “Trénink”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů